יום שישי, 24 בספטמבר 2010
לפני שהחלטתי על הקמת בלוג הוילונות, חיפשתי ברחבי האינטרט מהו המידע הקיים על וילונות ברשת באינטרנט (בשפה העברית) וגיליתי שלא הרבה.
מה הכוונה בלא הרבה? לא מצאתי שום מידע כמעט מלבד אתרים של חנויות הסוחרות בוילונות (יבוא, שיווק, מכירה וכו'). וכמו שאנו יודעים - האתרים לא בדיוק אובייקטיבים לגבי עשיית הבחירה הנכונה בנוגע לבחירת סוג הוילון הנכון למקום הרצוי.
אתרים של החנויות השונות מתמקדים בעיקר בהצגת עבודות שביצעו, פרטים שטחיים על החנות עצמה והצגת נתונים לא רלוונטים שינסו לשכנע אותנו לרכוש את הוילון.

 אז איפה נמצא את המידע הדרוש לנו בכדי לבצע את הבחירה הנכונה?
בשביל זה בלוג "וילון הוילונות" הוקם.
בבלוג זה אמסור את כל המידע שברשותי (ושאינו עדיין ברשותי ואמצא במהלך הזמן) לגבי כל סוגי הוילונות הקיימים המוכרים לנו- וילונות בד, וילונות גלילה, וילונות ונציאנים, וילונות רומאים וכו' והתאמם למיקומים הנכונים בביתנו- סלון, מטבח, אמבטיה, חדרי ילדים וכל מקום שנמצא רלוונטי לדבר עליו.

וילונות אינם דבר יקר במיוחד, אבל מצליחים להעניק לנו אווירה נוחה וחמימה בביתנו, הרגשת הזדהות וחמימות עם המקום בו אנו נמצאים, ותחושות טובות נוספות. לכן חשוב להתאים באופן נכון את הוילון הנבחר למיקום הנבחר בבית (או במשרד).
נציג דוגמאות של עבודות שנעשו- יתרונות וחסרונות של כל בחירת וילון, איך לשפר, מה האפשרויות הנוספות שהיו יכולות להיות רלוונטיות ואיזה אפשרויות לא רלוונטיות.

בשלב מאוחר יותר נסקור חנויות העוסקות בשיווק וילונות ליחידים ונעניק דירוגים על פי איכות, מחיר, דרגת הייעוץ, יחס ללקוחות ועוד.
במידה ויש הצעות נוספות או שאלות אשמח אם תפנו למייל:
vilon.vilonot@gmail.com

3 תגובות:

שמוליק גרנשטיין אמר/ה...

רעיון נחמד, למה אינך ממשיך? חשוב גם שתציג את עצמך.
אגב באתר גודסאן תמצא הרבה מידע בתחום.
ראה מרכז מידע וקטלוגים וצבעים.
בהצלחה,
שמוליק גרנשטיין

Unknown אמר/ה...

רעיון מעולה

חנות מכוונת עם מגוון גדול

http://www.matzaim.com

יוני אמר/ה...

גם וילונות אמבטיה הם וילונות לכל דבר